2 september 2011

Persberichten op één september

Eén september betekende ook voor mij weer de eerste dag in Ten Doorn. Tot ik vertrek woon ik namelijk nog alle lessen bij, om de leerkrachten te leren kennen en praktische afspraken te maken (waar nog weinig van in huis is gekomen aangezien de meeste leerkrachten niet op de hoogte waren van ons vertrek!). En natuurlijk is de leerstof die ik nu nog kan meepikken handig meegenomen.

Toch blijven we ook bezig met het project. Deze week werd ons gevraagd om in één zin onze verwachtingen te omschrijven, wat gebruikt zou worden in het persbericht. Mijn vurige gebeden voor een kwaliteitskrant zijn helaas niet verhoord, we verschijnen in Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws... Gelukkig zijn we wel te vinden in een artikel op de zéér kwaliteitsvolle website van de school!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten