10 september 2011

Uitzending AVS

Gisteren was een drukke dag op IPM-vlak. Zoals afgesproken was er om 18u de laatste vergadering en ging ik met mama en papa inkopen doen voor mijn afscheidsdrink. Totaal onverwacht echter spotten we rond de middag camera's in de schoolgangen. ("Oh nee, 't is van AVS!")

De camera's bleken wel degelijk voor ons bedoeld te zijn (wat valt er anders eigenlijk nog te beleven op de Dullaert). Na het tweede uur kwam ik Lien in paniek tegen in de gang: "Ze komen in uw klas filmen en ge moet doen alsof ge het niet ziet, maar met een camera tien centimeter voor uw hoofd is dat wel niet gemakkelijk he!"
In mijn klas kwam Luk Dewulf inderdaad ook een aantal beeldjes schieten. Ik legde een kort interview af en was héél erg gerustgesteld toen ik zag dat ze mijn Italiaanse zin niet in de uitzending hebben gebruikt. Aan die uitspraak valt toch nog wat te werken!

1 opmerking:

  1. Wow, proficiat (: Het is wel een mooi stukje over het project! ( en je staat er mooi op zé (; )

    En binnen een paar dagen vertrekken jullie, véél succes! Ik zal aan jullie denken.

    xx
    Dora

    BeantwoordenVerwijderen