7 oktober 2011

Il mio compleanno

Dinsdag, 4 oktober, werd ik gewekt door een 'proficiat!' van Lien. Diciassette, zeventien, joepie! Aan de ontbijttafel werd ik verwelkomd door een slinger met 'happy b-day' die Lorenza en Rachele gemaakt hadden.
Ook een paar van mijn klasgenoten waren op de hoogte. Bedankt, Facebook! Zelfs Spadafora, leerkracht wiskunde en fysica, wist het nog.

's Avonds mocht ik kiezen wat we aten. Het werd lasagne met pesto (echt heerlijk) en daarna groenten in de oven, met een stukje kaas. Volledig voldaan hoorde ik mama precies in de buffetkast in de living rommelen. Toch nog een dessertje?
Voor ik het goed en wel besefte ging het licht uit, werd er een taart aangevoerd en zongen ze mij in koor een Italiaanse gelukkige verjaardag toe. De traantjes waren er al snel...

Lien en de meisjes hadden in I Gigli stiekem een cadeautje gekocht. Ik kreeg oorbellen en een ketting.





Bedankt voor alle gelukwensen en kaartjes!

2 opmerkingen:

  1. Wow, ze hebben je verjaardag daar echt goed gevierd. Wat leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Eulalie, zo'n leuk cadeautje! Ben blij dat ze je daar goed verzorgen !!

    BeantwoordenVerwijderen